Romantisk stil

Eftersom det inte blev någon båt-och picknick tur idag så fick vi hitta på något annat istället! Jag drog med mig Görans mamma och åkte till Triaden, ett köpcenter här i närheten. Vi var där ett par timmar och hittade bla. dessa godingarna som skrek efter att få följa med mig hem. Jag kunde inte säga emot för jag såg framför mig hur fint det passar till det jag redan köpt! Jag fick två koppar av Görans mamma och köpte två själv. Visst är de fina? Love them! Det är något romantiskt över dem, kanske för att det är rosa och rosor... Nu har jag blivit häktad på denna stilen. Kan inte stoppas.
Som ni ser på den nedersta bilden fick jag också tag på rosa servetter som passar. Lovely!

När Göran och Evelina vaknar ska vi åka och byta däck på min bil. Det är verkligen på tiden nu. Men eftersom den inte används så väldigt mycket har det helt enkelt inte blivit av. Men nu är det snart juni. Om jag väntar mycket längre hade jag nästan inte behövt byta alls, för då är det snart tid att byta till vinterdäck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0