Resdagboken

Jag fick ett mail från Resdagboken där det står att sidan ska stängas och om man vill så går man in och sparar sina inlägg och bilder mm. Jag hade totalt glömt bort lösenordet, men fick ordnat det till slut. Har exakt varit inloggad där en timme nu och läser hur mitt första år i Norge var. Måste erkänna att jag får en del tårar i ögonen. Men framför allt så märker jag en total förändring i mitt beteende. Gud som jag höll på. Flängde hit och dit var och varannan dag. Jag var där det hände, eller där jag var, där hände det! Haha. Det var riktigt kul att läsa om allt som har hänt ialla fall. Mycket har jag glömt och förträngt. Men jag ångrar att jag inte fortsatte skriva där. Tänk så kul att ha allt samlat på samma ställe.
För er som är intresserade så är det bara att gå in och se (tryck HÄR), kan inte garantera att allt är rumsrent, men det bjuder jag på. Massa bilder och privat snack försigick där.
Den 15 juni stänger sidan och allt vill försvinna om jag inte sparar det... Jag ska nog göra det faktiskt. Kul att kunna gå tillbaka och se på!

Jag blev lite nostalgisk och ville skriva av mig helt enkelt.
Jag saknar dig, min vän...








Kommentarer
Postat av: Liza

Jag satt och tittade på bilder från den tiden häromdagen. Kommer du ihåg den fladdrande bindan på bakrutan på din bil? Hahaha det var tider det! =)

2012-05-10 @ 15:57:21
URL: http://Http://noliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0