På letande fot

Jag letar efter picknickdelar! Ni kommer väl ihåg att vi var hela familjen i Frognerparken för två veckor sedan? Då bestämde vi oss ganska snabbt för att vi ska göra det igen. Ta med oss grill, picknickkorg, filt och... just de. Jag har ingen filt och jag har inga picknickdelar. Jag fick en jättefin picknickkorg av mamma när vi var hos henne i helgen. Hon hade två st och jag valde den "äldre - traditionella" korgen. Den är röd/vit rutig innuti och är nätad i trä, jag fick också en vit linneduk att duka upp maten på. Tack mummi! <3

Jag skulle kunna tänka mig röda och vita picknickdelar och en röd filt att ha i korgen när vi ger oss ut på tur!
Jag har lagt upp ett rosa alternativ nedan bara för att jag helt enkelt älskar rosa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0