Ökning

Då var denna jobbdagen och dagen över... Göran låter som Janis Joplin på rösten, ni vet "Mercedes Benz", och har jätteont i hela kroppen. Stackaren. Han som inte kan vara hemma när han är dålig, hur sjukt det än låter.
Jag är nästan helt återställd med endast lite hosta och lock i örat till och från, mest på kvällen. Men det står jag ut med!
Dagen har gått galet fort och jag blir på så otroligt gott humör när jag jobbar. Nu ska jag dessutom öka på till 40% jobb. Dvs jobba 2 dagar i veckan - känns toppen. Så på onsdag blir det jobb för mig igen, 9-17.

Imorgon är det utlovat toppenväder igen. Då blir det någon typ av träning för min del. Antingen simning eller promenix.
Har ni haft det lika kvavt och klibbigt som vi idag? Jag jobbar som sagt i mataffär och ändå har det varit tung och varm luft inne i affären. Svettigt trots att jag varit i mjölkkylen, förstår ni?
Här har det hängt åska i luften från tidig morgon till nu ikväll och jag hoppas nästan på att ett oväder bryter ut snart, det behövs liksom en urladdning.

Nu ligger min stackars sambo och ska försöka sova bort febern och sjukheten. Jag tänkte hoppa ner bredvid och hoppas på en god natts sömn!

Natti natt på er, så hörs vi imorgon!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0