Naturbilder

Visst är naturen vacker? Du kan få de allra enklaste ting till att bli vackert, om du bara ser det vackra i det. Poetiskt sagt va, haha.

Jag var ialla fall ute och gick mig en sväng tidigare, som jag sa. Jag grabbade tag i kameran, snörade på mig skorna och västen och begav mig utåt. Det var perfekt promenad väder. Inte för varmt men ändå uppehåll. Jag älskar att gå. Varför jag inte gör det oftare? Ja, bra fråga. Jag ska bli bättre på det! Jag har bestämt mig nu. Och de som känner mig vet att när jag bestämmer mig, då håller jag det och satsar fullhjärtat!

Jag tror kanske jag var ute i 45 minuter och se så vackra bilder jag fick med mig hem...



Nu har Göran kommit hem och vi ska äta lite lunch här. Vi har faktiskt fått flyttat över våran "utesoffa" till den andra balkongen och stuvat undan lite "bröte". Känns underbart, att bara få gjort ett fåtal saker hjälper så mycket för att det inte ska se stökigt ut.
Jag ska skriva en lista med saker vi ska få gjort före 17:e maj. Om vi får gjort hälften är det bra också, men man måste börja någonstans.

Trevlig lunch folkens!
Kramar från en halvsoligt/molnigt Oslo.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0