Något förbjudet

Medan jag och Göran åt middag igår passade Evelina på att smyga sig in i vardagsrummet och hoppade upp i soffan och gjorde något förbjudet (enligt pappan). Hon läste pappas biltidningar! Vanligtvis river hon sönder alla tidningar hon får i handen, men igår satt hon fint i soffan och bläddrade igenom medan hon drack ur koppen. Det såg så sött ut så jag var tvungen att föreviga det...
Det märks tydligt när Evelina gör något hon inte får. Det blir alldeles knäpptyst i lägenheten, då vet vi att hon gör någon som hon själv vet att hon inte får lov att göra! Haha. Luriga små saker de där barnen är.




Idag ska jag simma! Det är inget vidare promenadväder idag, det regnar, så jag tänkte att jag fortsätter på det tänket jag började med igår. Pepp pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0