Morgonrutin

Det här med att gå hemma varje dag är urtråkigt. Allt blir till en enda rutin och det är svårare än man tror att bryta.
Idag ska jag bryta den! Jag ska ut och gå, nu, när jag skrivit färdigt. Jag tänker inte gå så långt, men bara för att komma igång och röra på mig. Jag känner mig inte helt bra för att gå bort och träna än, dock är jag betydligt bättre, men en promenad har aldrig skadat någon.

Jag har precis "avklarat" min morgonrutin. Den ser i korta dra ut såhär:
Kl 7.45 går jag upp och in till Evelina. Mellan 8.30-9.00 går vi till dagis. Jag kommer hem och ordnar frukost.
Kl 9.20-10.10 - Våra bästa år.
Efter det dricker jag färdigt kaffet och ser igenom bloggar, facebook, mail mm.


Kaffe till Våra bästa år - Det bästa till det bästa!

När detta är färdigt har jag ingen aning om vart tiden tar vägen eller vad jag gör. Men helt plötsligt är klockan 16 och jag ska hämta Evelina. Jag kan garantera att det blir en del soffsittande under den dötiden...
Usch, detta blir man deprimerad av att läsa...

Jag ska bryta detta mönster med en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0