Midsommarfeelings - i mina tankar

Denna söt söta jeansklänningen köpte jag till Evelina när jag var i London. Blev störtförälskad i den med en gång och började måla upp en bild i huvudet hur Evelina skulle se ut med denna, sandalerna jag också köpte i London  och en midsommarkrans på huvudet... Därför fick den följa med hem och eftersom priset var skrattretande (60kr) så hängde den redan i hennes garderob före vi kommit ut ur butiken, ialla fall i mina tankar. Den ger verkligen mig midsommarfeelings!
Om jag ska vara ärlig så hade jag kunnat tänka mig en likadan själv. Gillar den elastiska och rymliga överdelen som gör att hon kanske även kan ha den nästa år.

Vad tycker ni?



<3

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

woho den var superfin gumman!

2012-05-02 @ 19:54:30
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0