Locket på

Imorse vaknade jag kl 04 och har inte sovit en enda minut sedan dess. Det var Evelina som väckte mig och när jag gick upp och in till henne märkte jag att jag hade lock för örat. Jag försökte "blåsa bort" det genom att hålla för näsan och blåsa. Men det gick inte. Jag tog 100liter näsdroppar (TYP) och och gjort slut på en mil papper (MINST), men locket var fortfarande kvar. Ont är bara förnamnet. När jag tog en Paracet så gick det onda bort, tillfälligt, men locket låg fortfarande på. Och det är det än. Visst är det irriterande? Usch som jag hatar det.
Från 04 har jag alltså legat vaken och vänt och vridit på mig i flera timmar. Jag ville inte väcka Göran och jag ville absolut inte väcka Evelina. Så jag fick snällt ligga där och räkna regndroppar...
Vi får hoppas att det går bort under dagen ialla fall!


Liiite variation till frukost ialla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0