Jackpot efter sex!

Haha. Det är inte så illa som överskriften låter. Det finns säkert folk där ute med vil och livlig fantasi... Det jag pratar om är att jag la ut min "gamla" bil på blocket igår, den blev registrerad imorse kl 10 och kl 16 var den såld! Känns lite sorgligt men samtidigt hur bra som helst! Jag är superglad. Den var satt till 14000:- och jag fick 10700:- för den - nöjd!
Med tanke på detta så firade vi (jag) kvällen med två glas vitt och lite mys ute på terassen. Nu väntar en go dusch och sen sänge. Imorgon blir det storstädning av hela lägenheten, vilket är MYCKET behövligt!

Nedan ser ni bilder på Evelina som häller vatten över sig i helgen. Den söta vattenkannan fick hon av mig under söndagens handling på Coop i Lysekil. Bakom henne kan ni skymta min trogna vän, som nu befinner sig på Orust/Svanesund hos en kille i samma ålder som mig.
Jag kommer sakna dig... <3 Tack för dessa åren min älskade bil!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0