Ingen vanlig dag!

Idag är det ingen vanlig dag, nej, för det är Ellens födelsedag!
Idag blir världens finaste vän 25 år. Finare vän får man leta efter. Tro mig, jag vet. Vi har känt varandra i 23 år och har fortfarande kontakt och träffas så fort vi får möjighet. Jag är otroligt glad och lyckligt lottad som får ha dig i mitt liv, Elenor. Jag hoppas att du får en oförglömlig 25-års dag! <3



Passar på att ge en av dessa blommorna till sötaste Viggo som blir 1½ år idag. 5 dagar efter Evelina föddes han. Sötaste killen helt enkelt! <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tusen tack finaste Annicka!! Du är en helt fantastisk vän <3. Födelsedagen var bra, men jag saknade dig!! Vi får försöka träffas snart i alla fall. Massa kramar

2012-05-14 @ 20:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0