Favoriten

Har jag visat er Evelinas favorit här hemma? Jag tror inte det...
Denna söta katten fick Evelina när hon var 2 veckor, av sin mormor, min mamma. I början var hon totalt ointresserad av allt. Det tog en stund före hon började intressera sig av leksaker och gosedjur.
Idag är just denna katten favoriten. Varje morgon när jag kommer in till henne så står/sitter hon med katten och kudden, beredd på att få med sig bägge delar när jag lyfter upp henne. Gosis.
Först var det bara kudden och nu har hon utökat till ännu en favvis! <3






Idag ska jag på möte/kurs. Det ska hålla till på Sköyen och det varar i 5 timmar. Vi som ska dit idag är den sista gruppen från jobbet. Kan bli intressant att se vad vi får lära oss!

Imorgon ska jag jobba OCH till läkaren. Jag längtar! Ska be honom titta i mitt öra för jag håller på att bli galen.
Jag har fått lite tips om vad jag kan göra för att det ska släppa, men vill gärna låta läkaren säga sitt först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0