Det perfekta grillvädret

Idag måste det var det perfekta grillvädret - stekande sol, lite vind och ca 20 grader! Senare kommer Görans föräldrar hit och vi ska som sagt grilla. Inte för att jag mår ett dugg bättre än igår, nej denna gången har bakterierna bitit sig fast i mig ordentligt...
Jag får se hur jag mår ikväll. Om jag inte mår bättre får jag ringa chefen och fråga om jag kan komma en dag senare i veckan istället. Eftersom jag bara jobbar en dag i veckan hoppas jag det i så fall går bra!

Är det någon som tagit Cosylan någon gång? Det är hostdämpande. Det hjälper verkligen. Men man får inte köra bil när man tagit den och man känner sig nästan full. Det är ganska obehagligt, ialla fall på dagen. På kvällen så hjälper den mig att somna inom några minuter efter intaget, vilket är perfekt för en som mig som har svårt att somna vanligtvis.



Mina nya skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0