Besviken

Hua, idag när jag vaknade blev jag besviken. Jag hade hoppats på fint väder. Igår planerade vi nämligen att vi skulle ta en av båtarna nere vid hamnen och över till Hovedöya, gå runt lite där och ha med oss picknick. Det hade jag verkligen sett fram emot. Eftersom Evelina har varit hemma sen torsdag så märks det tydligt att hon har spring i benen och behöver stimuleras! Det regnar inte, men det ser väldigt ostadigt ut på himlen. Det är tråkigt om vi kommer ut dit och det då börjar regna. Nej, det får bli en annan dag istället. Igår hade varit en perfekt dag! Sol och varmt hela dagen faktiskt.
Jag tyckte jag hörde att Görans föräldrar skulle åka och äta på Solsidan, en restaurang nere vid hamnen, så det kan hända att vi joinar. Vi måste sysselsätta oss med något idag ialla fall! Vad ska ni göra? Några tips till oss?

Nedan kommer ialla fall en bild på hur det numer ser ut på mitt köksbord. Som sagt, se bort från att servetterna inte riktigt matchar. Rosa ska inhandlas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0