3 dagar i rad

Igår var det ett perfekt promenadväder och det tog jag och Evelina som sagt vara på. Riktigt härligt! Här kommer ett par mobilbilder från igår som faktiskt blev helt okej med tanke på att det är just med mobilen.




Gud vilken trevlig kväll vi hade igår hos Görans föräldrar. Vi kom dit lite före 17 tiden och var där till lite före 23. Vi åt en otroligt god middag på deras altan och det blev en del vin och god likör också. Dramboie, så tror jag det stavas. Någon som smakat den? Mumms säger jag bara. Riktigt sockerbomb, men eftersom det inte blir i så stora mängder tycker jag det är okej.

Det blev ingen klippning igår så det tog vi idag istället. Båda blev mycket nöjda, Göran och hans pappa, då blir även jag nöjd såklart!
Nu väntar en hungrig mamma och pappa på att maten blir färdig. Det blir såklart grillat. Nästan ialla fall. Foliepaket på grillen, så vi använder oss ialla fall av grillen.
Grillmat för 3:e dagen i rad - underbart!

Trevlig söndag <3

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja jag vet jag har också en sån video =) fruktansvärt roligt!

2012-05-13 @ 17:59:21
URL: http://Http://noliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0