17:e maj tåg

Idag gjorde jag Evelina jättefin till dagens 17:e maj tåg! Hon fick även med sig en egen liten flagga. Eftersom dagis är stängt imorgon så firas Norges nationaldag idag på dagisen och skolorna. Det bjöds på korv och glass och vad jag förstår åts det en hel del av det... Hehe. Mysigt! Tyvärr missade jag detta då jag jobbat hela dagen. Det har varit jättemycket att göra idag och dagen har gått så fort att jag nästan inte märkt att jag varit hemifrån. Gissar på långt över 500.000 till affären idag! Det har varit massa glada ansikten i butiken och alla har varit på bra humör så här dagen före den absolut största dagen här i Norge, trots att vädret tydligen ska bli skit! Tycker det är synd för barnens skul. För det är just vad morgondagen är, barnens dag! Ialla fall här. Om det mot alla odds blir uppehåll så åker vi in till stan en tur mitt på dagen och massa god mat på kvällen God mat blir det oavsett! TYVÄRR tog jag aldrig någon bild på Evelina i finkläderna. Men jag gör det imorgon istället, för fina kläder blir det oavsett. Vi längtar! Tänkte ta mig en varm och go dusch nu och sen gosa ner mig i soffan med något gott att dricka så hörs vi mer imorgon! (Nu börjar det regna här...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0