Väder och vind

Vi har hört på radion att det ska bli ganska kallt när vi är i Tyskland. Fast jag vet inte om jag tror på det en hel vecka innan vi åker. Vi får helt enkelt se. Bara det inte regnar så är det okej tycker jag. Visst är det mysigt att sitta uppe på däck och ta sig ett glas av den starka sorten och bara njuta av solen. Men återigen; vädret kan vi inte styra över. Jag tror resan kommer bli storslagen oavsett!




Jag och Göran kom på att vi har ett problem på måndag. Ett ganska stort problem. Dagis är stängt hela veckan och jag jobbar måndagar och kan inte ta ledigt det första jag gör när jag precis börjat jobba. Det får helt enkelt bli så att Evelina följer med pappa på jobb, i bilen. Finns ingen annan lösning eftersom Görans föräldrar har åkt till fjälls. Tur att vi kom på det nu och inte stod på måndag morgon utan lösning!




Imorgon ska jag till Sogn gymnasium, de har frisörskola där och jag ska klippa och slinga håret. Spännande.

Nu sitter jag och väntar på att Göran ska kliva innanför dörren, vi har massa BB avsnitt att se och vi ska åka och simma sen kl 14.

Ha en fin onsdag mina vänner! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0