Vad blir det för mat?

Medans mamma var ute på galej i lördags var Evelina hemma med pappa, farmor och farfar och myste.
Precis innan sängtime sitter Evelina i farfars knä med hela handen i munnen och gosar för fulla muggar.



Jag och Göran har nyligen varit ute och gått en sväng. Det är till och med varma vindar som kommer och vi blev nästan svettiga av att bara gå med väst på oss. Wonderful!
Jag var inom grönsakshandlaren för att köpa en bukett med rosor, men de var tyvärr inte så fina idag, så det får bli när det kommit in färska blommor istället.
Vi passade på att panta alla flaskor som stod och skräpade och köpte lite smått till dagens middag.
Ikväll blir det rimmad/lettsaltet torsk med brocoli, potatis och äggsås. Mumma! Hoppas jag lyckas så bra med äggsåsen som jag gjorde sist. Idag äter hela familjen middag tillsammans, det ser jag alltid fram emot.
Är det någon som sett Vad blir det för mat? Med Per Moberg. Jag älskade det programmet, han är ganska odelikat men så grym på att laga mat, ialla fall som det verkar. Han är dessutom en av dommarna i Sveriges Mästerkock.

Nu ska jag ta upp en Evelina som sitter och plaskar i badkaret medan jag skriver blogg. Hon var ute och lekte när vi hämtade henne och var ganska skiten från topp till tå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0