Träning

Idag är det riktigt grått och trist ute. Precis samma som det var igår. Solen kom fram under förmiddagen och det blev riktigt varmt till slut.

Jag tänkte ta mig i kragen här nu och sätta på mig träningskläder. Gå i snabbt tempo till gymmet, som uppvärmning och träna en timme. Då har jag startat helgen på ett utmärkt sätt!
Resten av helgen har jag egentligen inte planerat. Jag ska en tur inom jobbet imorgon för att diskutera vilken dag som passar bäst för mig att jobba. Jag ska som sagt jobba en hel dag i veckan.
Evelina får följa med imorgon och hälsa på mina arbetskamrater, det var längesen sist och de tjatar om att få se henne.

Det känns lite nervöst att börja jobba igen, även om det är lite i början. Känslan är nästan som när man ska börja på ett nytt jobb och inte riktigt vet vad som väntar. Men så är det inte alls. Jag vet de exakta rutinerna och nästan exakt vilka kunder som kommer in till exakt tid. Haha. Så det är väl en överdrift att säga att det är nytt!

Nu springer träningsskorna snart ifrån mig här, bäst att hoppa i dem innan jag ångrar mig!
Ha en fin fredag. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0