Morgonbus

Idag gick jag in och väckte Evelina kl 09. Haha, jag borde väl vara tacksam för att vi fick sova lite längre men jag vill ändå pröva att hålla på rutinerna så gott det går. En trött mamma mötte en ännu tröttare Evelina. Gosis.
Efter en massa god frukost busar vi nu massa med ett litet yrväder här på golvet. När Evelina fått sin sömn ska vi ut med Görans föräldrar. Vi ska åka till Holmenkollen och sen vidare till Kolsås och äta lite. Då ska kameran med utan tvivel, och jag ska ta massa fina bilder och dela med mig av dem senare!

För er som inte gått upp än eller inte tittat ut så är det strålande sol ute! Underbart väder och det ska absolut njutas.



Påskoutfiten är alltså ordnad! Haha. Sötaste Evelina. <3


Pappan skulle såklart vara med och busa också, se så sur Evelina är på bilden för att hon inte ha sjalen på huvudet! Haha.

Imorgon börjar jag att jobba igen. Det är med blandade känslor, men jag tror att det ska gå bra.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0