Lunch i lugn och ro

Så skönt att träna! Underbart att känna svetten som bryter fram i pannan och på ryggen. Det blev 1 timmer och 15 minuter totalt, 20 minuter gång och resten på gymmet. Om man är duktig att träna varannan dag så känner jag att det räcker med 45 minuter. Det är ganska lyxigt att kunna träna mitt på dagen, då är det inte så mycket människor där och man slipper att så i kö för att träna den maskninen man vill.

När jag gick hem svängde jag in i butiken precis där vi bor. Jag skulle köpa mjölk. Jag slet även med mig något som jag precis åt till lunch. Buffalo wings. Är det någon som smakat det? Man kan väl säga att det är en blandning mellan kyckling klubba/lår/vingar. Det var jättegott. 500gr för 28kr. De var färdigstekta så det räckte med 12 minuter i ugnen på 200grader. En perfekt och enkel lunch!



Jag är medveten om att det inte ser så jättegott ut. Men det är verkligen gott! Mumma. Det var inte sista gången.
Synd att Göran inte var hemma för då hade allt blivit uppätet. 500gr är lite väl mycket även om det är 250gr ben. Sally fick sig några uppskattade bitar att smaska på också.


Jag har precis duschat så nu väntar jag bara på att Göran ska komma hem, då vi ska åka till Strömmen storsenter. Jag måste ha ett par nya tights och ett par lite bekväma och fina träningsbyxor som jag kan ha på jobbet. Eftersom jag inte vet om jag börjar redan på måndag så vill jag gärna fixa detta med en gång.

Vad har ni för planer i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0