Linnex

Någon som haft ont i muskel/leder som provat att smörja på Linnex? Jag kan väl inte säga att det hjälper helt och hållet, men det får det onda att slappna av på något sätt. Och skönt är det...
Att gå från 100% sjuksriven till att efter 1½ år jobba en hel dag var en STOR omställning, ialla fall för min kropp och mina axlar. Att jag skulle bli en sån "fjant", det visste jag inte. Eller det är väl som sagt ovanan som gör att jag känner mig slutkörd i kroppens övre del. Imorgon ska jag dra till gymmet, inte för att gymma, utan simma! Åå som jag älskar det...
Nu väntar sängen på mig och jag har precis stämplat in destination "sängen" på gps:en. En ny dag väntar imorgon, dock inte lika krävande som idag.


Bild från Holmenkollen i söndags. Min älskade dotter.
Här smider hon planer att slänga ner nappen i mellanrummet i marken som ni ser, mamman läste av det snabbt och tog tag i nappen på en gång. Haha.

Nu ska jag sova här. Det ska säkert ni också?

Godnatt kram från oss till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0