Kollen

Idag har vi varit och besökt Holmenkollen. Behöver antagligen inte förklara vad det är eftersom det är en känd skidanläggning här i Oslo. Evelina tyckte det var riktigt kul att springa runt och se på att folk som var där. Hon flörtade med alla och alla flörtade tillbaka. Vem kan motstå liksom? Hehe.
Det var som sagt mycket spännande att se på...









Tja, vad ska jag säga? Jag tycker vi haft en helt strålande dag, både från solen och stämningen!
Vi åkte sedan till Kolsås och åt en god middag. Evelina har varit ett praktexemplar under hela dagen och vi kan inte vara mer stolta än vi redan är. Gud som vi älskar våran lilla färgklick. Våran färgklick i vardagen. <3

Vi hade ialla fall med oss en tröttis hem som inte kom i säng förän klockan närmade sig åtta. Så vi hoppas alla på en god natts sömn. Imorgon ska jag jobba för första gången på 1½ år och jag ljuger om jag säger att jag inte är nervös. Ett viktigt samtal med chefen kommer äga rum efter passet imorgon också!

Jag har även klippt Göran idag, ja, vi skulle gjort det igår, men det blev aldrig av. Så imorgon ska jag lägga upp före och efter bilder. Det blev riktigt fint och välbehövligt var det.

Nu ska jag försöka sova.
Hoppas ni haft en bra helg med massa sol och mys med nära och kära. God natt!
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0