Jobb besök

Idag har jag varit på besök på jobbet. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Vi kommer prata vidare på måndag för att hitta en lösning som passar arbetsgivaren och den anställda, så måste man ju göra. Eller hur? Men jag kan säga att i detta läget hade jag önskat att jag var lite mer som Hanna Widerstedt, säga rakt ut vad jag tycker och tänker och göra allt för att det ska bli som jag vill. Haha. Jag vet att det inte funkar så här i världen, men man måste ge och ta. Så är det bara.
Kompromissa (där hittade jag det svenska ordet som jag letade efter i huvudet, mamma!) heter det. Det kommer säkert ordna sig. Det vill vi såklart allihop.
Det var ialla fall som vanligt kul att se allt folket och jag saknar många av de!

Jag hade önskat att kunna gå ute lite idag när vi kom hem, så Evelina fick sova i vagnen, men det var bara att glömma. Det är grått och trist ute, tror till och med att det regnar lite smått, ni vet sånt regn som bara flyger omkring som aldrig landar på marken, typ.



Jag och Göran satt ute på altanen en stund efter han kom hem. Sally passade på att njuta av  den svala luften där ute. Gosis!

Vet ni vad, ikväll tror jag inte det händer någonting. Vi kanske ska ner till Görans föräldrar, kanske inte. Det enda jag vet är att jag ska klippa Göran under kvällen. Han är väldigt långhårig och står inte ut längre, som han säger. Haha. Kommer inte ens ihåg sist jag klippte han så jag kan väl förstå det.
Nu ska ialla fall en liten tjej få sin middag så vi hörs lite senare.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0