Hos farmor och farfar

Idag efter dagis fick vi sträng besked att gå raka vägen till farmor och farfar, varför då? Jo, för att de hade köpt massa roliga saker till lilla Evelina. Och gud vilka grejer. En dammsugare, en mixer, en brödrost och en kaffekokare - i Hello Kitty. (Bilder kommer imorgon på både sakerna och mina munktröjor i skrikiga färger! ;) Evelinas ögon var stora som tefat och nu vet jag vet som ska dammsuga här hemma i fortsättningen. Haha. Tack farmor och farfar.
Jag och Evelina stannade där till Göran kom tillbaka från "räkorna" och hjälpte oss upp med allt.
Evelina var jättetrött så det blev mat och sen bums i säng med en gång. Man blir trött av att leka med barnen på dagis! <3


Farfars stol är helt klart bästa stället!

Nu ligger jag och Göran redan i sängen. Vi har börjat kolla på Skilda Världar som jag laddat ner. Har lurat med mig en norrman att se svenska serier. Haha. När jag var gravid kollade vi på Tre Kronor. Han älskade den! Får se om han blir lika stuck i denna. Det har börjat bra ialla fall.
Någon som såg på Skilda världar eller Tre kronor?

God kväll finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0