Gräslek och hundbajs

Vi har kommit till Lysekil helskinade. Resan gick felfritt och Evelina sov i princip hela vägen vilket jag tyckte var perfekt. Planerar alltid in restiden efter hennes sovtider, annars blir det helt bananas bilen! Trots att hon sov i närmare 2 timmar i bilen däckade hon 19.15 och har sovit sen dess.
Sitter ialla fall framför datorn nu som en degklump och är verkligen jättetrött. Ska alldeles snart gå ut och lägga mig, bara plåga mig själv lite till, hehe.

Idag har jag ialla fall tagit massor med fina bilder på Evelina. Vi var ute helt från det att jag kom hit till klockan blev 18, nästan 2 timmar. Härligt. Hon fick springa av sig på gräset och jag kunde lugnt sitta och se på, det farligaste som kan hända här är att hon hittar hundbajs. Men eftersom hon hade vantar på sig, så klarar hon inte att få tag på det det heller.
Tyvärr så har jag ingen möjlighet att lägga ut bilderna här, glömde usb-kabeln hemma. Ska försöka lura upp en bild imorgon ändå.

Nu tyckte jag sängen ropade! Sov gott alla fina människor.
Godnatt kramar från mig och Evelina i Lysekil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0