Full galopp

Igår var Evelina på ett strålande humör här hemma efter dagis. Tidigare i veckan har hon varit riktigt gnällig och jobbig och vi har bara väntat på att klockan ska bli 19 så hon ska sova. Näst intill så jobbigt har det varit ialla fall.
Men som sagt, igår var det annorlunda, då frågade hon till och med snällt om hon fick ta en liten ridtur i storarummet. Och det fick hon såklart!
Det blev blandade känslor.

Koncentrerad




Glad




Förtvivlad



Ikväll blir det faktiskt fest för mig. Jag har blivit inbjuden till en avskedsfest för en kollega. Vi ska till ett ställe som ligger vid Aker Brygge - Latter. Har faktiskt aldrig varit där så det blir skoj.
Jag ska möta upp min chef lite tidigare (hon som jag gjorde uppsätttningen på) och ta ett glas vin med henne.

Före kvällens spektakel ska jag en sväng ut med min kära dotter och njuta av solen. Underbart väder här idag!
Ha en fin lördag mina vänner.
Kramar från våran familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0