Frukost till lunch

Nu har vi precis kommit hem efter lite träning. Idag fick musklerna jobba i gymmet och det är alltid lika härligt att svettas, visst gör du det när du simmar också, men här känner du det vilket du inte gör på samma sätt i bassängen.
När jag har varit och tränat vill jag alltid ha någon typ av mat. Det kan vara något litet eller så slänger jag gärna ihop något som tex omelett. Idag åt jag omelett till frukost så det kändes lite enformigt att ta det även till lunch. Det fick helt enkelt bli lite frukost mat till lunch idag. Eftersom jag har mer en lunchig frukost så blev det lite omvänt helt enkelt!
En skål med All Bran med mjölk och lite färska jordgubbar i. Mumma säger jag bara.



Så nu vet ni vad jag precis stoppat i mig. Haha.

Ska strax hoppa in i duschen och fortsätta att tvätta kläder. Sen ska mini hämtas!
Hoppas ni har en solig dag som oss här i Oslo.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0