Från dator till hårddisk

Ännu en strålande dag! Solen skiner och man ser på fönstrena att de behöver en omgång rengöring. Jag kommer alltid på det när solen skiner (för då syns det som sagt) och när solen inte skiner glömmer jag av det. Haha. Dålig ursäkt va?

Just nu sitter jag och håller på att ladda över bilder från datorn till en extern hårddisk. Jag har haft hårddisken länge men inte fått tummen ur att göra det. Jag har massa bilder och värdefullt på datorn som jag vill säkra ifall att det händer något med min bebis nr 2. Igår upplevde jag något jag inte varit med om tidigare nämligen. Skärmen på datorn blev helt blå och den tjöt och stängdes bara ner. Jag tog detta som en varning och sitter nu och ordnar upp före det är försent...

Vi hörs mer senare så ska jag försöka bli färdig här!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0