Första dagen

Då är första dagen på jobbet avklarad. Det gick helt fint och jag blev varmt välkomnad av alla stam kunderna. Det var mysigt.
Det ordnade sig bra med hur jag kommer jobba framöver. Varje måndag 8-16 ska jag jobba. Egentligen var det meningen att jag bara skulle jobba halv dag, alltså 8-12, men det blev en full dag och eftersom det funkade så bra så kör vi på det tills vidare. Jag ljuger om jag säger att jag inte har ont i axeln nu efter jobb. Men det kanske är ovanan? De sista 2 timmarna var förjävliga rent ut sagt. Jag får nog köra på med träningen lite mer tror jag.
Min kära kollega Ingebjörg visste inte att jag skulle komma idag, det var planerat, att hon skulle bli överraskad. Och det kan jag lova att hon blev! Gud så skoj det var.


Jag är väldigt nöjd över hur dagen varit och allt känns bra nu! Toppen.

Nu ska jag laga mat till min lilla familj. Evelina är väldigt förkyld, igen. Eftersom hon gick upp såpass tidigt idag tror jag att hon kommer vilja sova lite tidigare än vanligt. Vi får se!

Har eran dag varit bra?
Vi hörs senare. Kramar.

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

Åh vad kul att börja jobba lite!

Hoppas att det där med axeln kommer att lösa sig snart. Jag har också börjat få ont i min högra axel, på morgonen är det jävligt men sen blir det bättre allt eftersom dagen går. Konstigt..



puss

2012-03-21 @ 20:14:09
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0