En vän som aldrig sviker

Idag har jag varit på mitt livs första föräldramöte, alltså som inte handlar om mig, utan om min dotter. Det var väldigt spännande och givande. Jag fick massa tips och även bekräftelse på att man gör riktigt, vilket alltid är skönt. Trots att det är upp till var förälder hur man uppfostrar sitt barn så finns det onekligen riktlinjer och det känns bra att vi håller oss inom dem. Sunda förnuftet har alltså fungerat hittills! Då finns det ingen anledning att tvivla på det i framtiden heller. Kan väl helt enkelt tacka mina föräldrar för min uppfostran, för givetvis går det vidare genom mig och sen till min dotter osv osv.

Nu ligger jag i sängen och är ganska trött. Känner mig mycket bättre efter jag fick träna förut faktiskt!
Jag har nästan packat färdigt och det mesta är i bilen. Det sista plocket blir imorgon medans mini är på dagis i ett par timmar innan avresa.


"Tänk på att månen alltid finns där för dig. Känner du dig ensam eller saknar mig, bara se upp mot himlen. Tänk på att vi ser samma måne vart vi än befinner oss. Den kan leda dig och trösta dig. Månen är din vän, som aldrig sviker dig. Den kommer alltid lysa för dig..."
Börjar nästan gråta än idag när jag tänker på det. Min pappa sa det till mig och jag glömmer det aldrig.

Sov gott alla snälla människor.
Godnatt-kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0