Barnas hörna

Idag har jag och Evelina varit ute i 3 timmar. Det har varit strålande sol och i skuggan har vi just nu 10 grader. Nu doftar vi vår. Eller hur? Gud så härligt det kommer bli att plocka bort alla vinterkläderna och byta ut mot lite tunnare vårjackor och smidigare skor. Just nu är det ganska blött och söligt ute så vinterskorna får hänga med ett tag till för min del ialla fall.

Evelina har blivit van vid att sova i vagnen eftersom hon gör det varje dag på dagis. Därför gick jag ut vid den tiden hon brukar sova. Hon sov ca 1 timme medan jag gick runt och lapade sol i vårat område här. Jag kom på att jag kunde gå till Furuset och se lite i affärerna. Precis när jag kom fram öppnade hon sina stora blå. Perfekt!
Jag fick med mig ett påskägg och en duk, samt 2 stora tröjor till mig för 100 kr. Ni vet sånna där munk-tröjor i skrikiga färger. Jag ska ta kort och lägga ut här imorgon!
Jag tog en lunch på Bakeriet, omelett och såklart världens bästa kaffe. <3
Sen gick vi en sväng till biblioteket. Där finns det en barn hörna som Evelina fick springa runt i. Hon mötte en annan liten tjej som hon lekte fint med. Gulligt att se.






Nu ska jag snart hoppa i duschen och göra mig festklar! Ska möta upp min chef på Fridays och ta ett glas vin före vi träffar de andra.

Hoppas ni får en trevlig kväll!
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0