Ärenden

Idag ska vi till banken. Om 1½ timme ska vi vara där. Hoppas verkligen det går bra! Håll tummarna för oss.

Först ska jag till läkaren, kanske jag ska försöka mig på att jobba 50%. Kanske det är "för tidigt". Egentligen är det inte för tidigt, men frågan är om det blir värre om jag börjar innan det är bra. Jag vet inte riktigt hur vi gör. Det återstår att se. Jag hade kunnat tänka mig att jobba 50% för det är urtrist att bara sitta hemma och dega.
Vi får se!

Senare ska vi ner till Oslo S och växla till Euro. Vi hörde att Euron ska höjas nu så det är lika bra att passa på. Jag måste säga att det är lite konstigt att de säger att Euron ska höjas. Då borde man egentligen ta upp ett lån och köpa massa Euro och sen när den höjs så säljer man de igen och tjänar massa pengar. Antar att det är en hel hög som tänker så också. Haha. Vad jag vet så har Euron inte varit så låg som den är nu på ganska länge. Den är nere på 7,50kr. Det är 1 kr mindre än sist vi åkte.

Vi har alltså en del ärenden att uträtta idag. Det är lite kul att det händer något faktiskt (även om det handlar om massa utgifter under vägen...)!



När det blivit varmare har vi spenderat mer tid ute på altanen, det är helt underbart att öppna upp dörrarna och få solen rätt i nyllet! Att sitta där utan att öppna är helt omöjligt, det har varit helt upp mot 60grader där ute.
Evelina tycker det är jättekul att vara ute med mamma och pappa så högt upp och se så långt! (Givetvis får hon inte vara där själv...)

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0