Lördagsgodis

Efter maten i lördags tyckte jag Evelina förtjänade lite lördagsgodis. Hon åt bra med mat och fick därför en liten "belöning", det var trots allt lördag. Det blev ialla fall några kex, ett par chokladbitar och majskrokar. Det var tillräckligt för att få ett leende och en go kram efteråt. Hon var väldigt nöjd där hon satt och såg på barnetv samtidigt som hon stoppade i sig värre än hon inte fått mat förut. Godingen min!
Skålen köpte jag på Ullared förra sommaren/hösten när jag var där tillsammans med Tora. Jag köpte en tillhörande mugg/kopp också. Den får dock vänta på att bli använd ett tag till.
 
För de vuxna blev det ribbe med tillbehör. Det satt riktigt gött i magen kan jag lova!
Vi blev sittandes framför datorn hela lördagskvällen och såg Skilda Världar, med tända ljus och mys runt oss.
Underbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0