Glömska

Oj, jag hade helt glömt bort att jag måste packa! Och inte så lite heller. Det är ju för 3-4 veckor jag måste få med mig. Tror jag sätter igång med det med en gång eftersom att Sunniva från jobbet kommer hit vid 12 tiden och ska klippa sig.
Hur kan man glömma att packa? Det hade varit snyggt om jag vaknat upp imorgon och insett att jag inte packat en enda blöja. På tal om blöjor så var jag borta på Furuset i tisdags, för att köpa blöjor att ha med mig till Sverige. Ja, just de. Blöjor att ha med till Sverige. Det är inte ofta man tar med sig något från Norge för att det faktiskt är billigare här. Men just dessa blöjorna i Rema 1000´s egna märke sparar man pengar. Vi köper 44 blöjor för endast 26 kr, vilket är jättebilligt. I Sverige är det mycket dyrare både för de billigare märkena och Pampers/Libero.
...Så jag traskade ut från butiken med 88 blöjor i högra handen och 44 i den andra!
 
 
Rekomenderar dessa till alla barn. De är elastiska, mjuka, håller tätt och är inte allergiframkallande. Ialla fall inte på Evelina. De finns såklart i olika storlekar. Vill ni spara pengar? Köp dessa! Alla föräldrar vet att pengar till blöjor går åt som smör i solsken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0