Tusen bitar

Igår kväll, efter en slöarkväll framför tv:n, precis som det ska vara, gick vi och la oss. Efter Biggest looser kl 22. De vanliga kvällsrutinerna var gjorda och jag skulle som vanligt dra ner rullgardinen i sovrummet. Gjorde det och... dunk! Kras! Den fina nya lampan som jag köpte på Ikea för ett par veckor sen låg i tusen bitar på golvet. Antagligen hamnade rullgardinen lite uppe på lampan när jag rullade ner den och helt enkelt drog med sig lampan ner. Det var bara att ta fram kvast och skyffel och leta fram bitarna som låg över hela golvet. Som tur va så skulle jag dammsuga imorgon (idag, som jag precis gjort nu faktiskt!) så jag var inte så jättenoga. Jag var såklart nog med tanke på att katten går där och vi traskar upp några gånger under natten.
Sånt händer alltid men det är extra surt då lampan var billig, eftersom jag nu måste köpa en till så blir det helt plötsligt inte så billigt! Där har vi ett sånt tillfälle som jag pratade om tidigare, när jag skulle vilja spola tillbaka tiden, om så bara för 1 minut! Tänk så mycket pengar man kunnat spara. ;)




Nu är jag färdig här med dagens göra, så snart ska jag klä på mig och hämta hem mini från dagis.
Trevlig fredag folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0