The Voice

Är det någon som ser på The Voice Sverige? Det är på något sätt likt Idol men ändå inte. Det bästa med Idol enligt mig är nästan då det kommer folk som inte kan sjunga alls, vi får skratta lite i sofforna. Här är det bara bra sångare och det är ett helt annorlunda upplägg. Vet inte om jag tycker detta är lika bra.
Jag har glömt att berätta att när jag kom hem igen från Sverige hade Göran köpt en sak hem hit. En plattskärm tv som vi ska ha på sovrummet! Den ska monteras i hörnet vid fönstret... Igår var jag riktigt trött och vi gick och la oss tidigt. Före kl 20 och tack vare den tv:n som Göran hade köpt så kunde vi se på tv när vi låg i sängen. Vi kopplade in tv:n och satte den på en köksstol i dörröppningen - helt perfekt! Där låg vi och såg The Voice och sen såg jag långfilmen - The day the earth stood still. Någon som sett den? Den var faktiskt ganska bra!


Här är bevis på att Dolli älskar när vi kastar snö till henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0