Tack

Jag vill avsluta denna kvällen med att kort säga tack! Jag har lagt ner lite mer tid på bloggen som ni förhoppningsvis märkt och det har resulterat i ca 10 st fler läsare varje dag. Anledningen till att jag skriver blogg är inte bara för att få så många läsare och så många kommentarer som möjligt. Jag skriver här mycket pga mina vänners skull, som är intresserade av hur det går för mig och Evelina och självklart för att min familj som bor i Sverige ska kunna se sitt barnbarn varje dag och följa hennes utveckling. Huvudsakligen gör jag det för min egen och Evelinas skull. Jag ser inget negativt i att lägga ut bilder som inte är allt för avklädda givetvis! Jag tänker att det jag gör här är att skriva en dagbok. Jag har skrivit allt ifrån första matprovningen, till första tanden till krypa och gå. Hur kul är det inte för henne och oss att kunna få tillbaka dag för dag och läsa allt om hennes liv. Jag väljer själv vad jag tycker är okej att skriva och inte skriva om. Så varför sluta med det? Jag uppdaterar här mycket oftare än jag gör i "Mitt första år" boken. Varför skulle det komma något negativt ut av det? Skriv gärna och berätta om ni har invändningar eller synpunkter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0