Önskelista

Just nu har jag en kort önskelista, dock ganska dyr. Men jag vill vill viiiiiiill ha;


Systemkamera Canon - vill kunna fota fina bilder på Evelina, skriva ut och sätta upp...





Vill kunna laga gott kaffe hemma. Jag älskar Görans mammas kaffemaskin som hon har hemma och ångrar mig till tusen för att jag inte köpte en sån då den kostade 495kr, då den lagar gudomligt gott kaffe. Latte, Capuccino, Mocca you name it!


Update!
45 minuter efter jag skrev förra inlägget ringde de från dagis och sa att Evelina vägrar att sova. Så jag fick snällt gå och hämta henne. En glad liten tjej kröp upp i min famn och ville inte släppa mig. Vi gick hem och det tog väl en timme före hon somnade här, men nu sussar hon gott.
Det var tydligen inga problem att ha med välling som de ger henne när hon ska sova. Så det ska vi prova imorgon. Hon är van vid att få det varje gång hon sover hemma nämligen.
Hoppas hon klarar att sova imorgon, för då ska jag till min fysio och förhoppningsvis hämta mina brills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0