Mina gamla

(Nu är jag hemma igen! Resan gick fint och vi är helskinade.)
I söndags var jag uppe i förrådet, i mitt gamla rum hos pappa, och hämtade ner massa av mina gamla leksaker. Det var väldigt populärt hos vissa av oss.
Tänk att mina, 25 år, gamla saker kommer till användning igen. Riktigt kul. Och skönt att ha saker hos pappa så vi slipper släpa fram och tillbaka hela tiden. Väldigt praktiskt!

Morfar sitter borta på stolen och försöker förstå sig på Europatipset på tv:n, blir förbannad och går istället in och söker fram det på datorn. Helt plötsligt tycker han alltså att det är lättare på datorn än på tv:n, det skulle varit för 10 år sen det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0