Min kamera

Gud så kul med en ny kamera! Har gått och fotat här hela eftermiddagen på allt och inget. Mest bilder på Evelina och Dolli såklart. Har inte riktigt fattat hur man ska göra än, och räknar med att det kommer ta ett bra tag innan jag får kläm på det riktigt.
Tänkte egentligen bara kika in här för att lägga ut en bild på hur kameran ser ut och säga trevlig lördag till er!




Min kamera - and I love it already!
Köpte till ett UV skydd, en väska, en handbok för lite tips och ordförklaringar och ett minneskort på 8GB. Detta får jag av mina kära föräldrar i 25 års present. 5400kr kostade det totalt, hos Lasses foto i Lysekil.
Tack mamma och pappa <3

(16:15 hejar vi på Sverige i matchen, Sverige-Polen
missa inte!)


Kommentarer
Postat av: Thea

Jag har haft min 500D i över 1½ år och jag har inte lärt mig än. :P Haha! Men jag är lat. Jag har liksom inte funnit intresset i allt skit att få inspirationen att sprudla.

2012-01-21 @ 20:45:22
URL: http://banankartong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0