Mamma!

Evelina har under större delarna av helgen gått runt och ropat: Mamma! Amma! Ammam! Paaap! Pabba! Imorse när hon väckte mig så var det just under orden: Mamma! Och när jag inte svarade ropade hon: Pappa! Det kändes ganska medvetet. Jättemysigt! :) Extra kul är det såklart när man upprepar det hon säger eller svarar: Jaa-a! Lilla grodan.

Nu väntar jag på att bli hämtad. Arne (en föredetta arbetskamrat till pappa) kommer ca 11.15 och kör mig upp till Munkedal. Där ska jag hämta bilen ca 12-12.30. Jag hoppas verkligen att den blir färdig tills dess. Ringde nyligen och frågade hur det gick. Det var tydligen dåligt med folk idag, endast 3 stycken på jobbet, sa han i telefonen. Kanske jag blir tvungen att vänta lite, om det var okej? Sa han. Tänk om jag sagt nej, det är inte okej. Vad hade han sagt då? Hur hade han löst det? Suck. Det är en lampa som ska sättas på plats. Det kanske är svårare än det låter, men det borde bli färdigt till 12, i all den stund de har haft 5 timmar på sig. Jag ska inte klaga, jag är jättenöjd med bilen och jag känner han som äger/jobbar där uppe. Så jag är en 100% nöjd kund!
Vi får se hur det går!

Ville mest kika in här för att säga trevlig tisdag, hoppas ni har det lika soligt som vi har här.
Hoppas solen håller mig sällskap ända till Oslo, det blir liksom lättare att köra då!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Hej vännen!! På torsdag ska vi till fysio + dejt med J&A, men vad med onsdag eller fredag? men det kanske är för kort varsel nu när lillhjärtat går på dagis? Annars början på nästa vecka? :D



Kramar!

2012-01-24 @ 13:14:09
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0