I mörkret

Usch så obehagligt det är när Dolli, pappas shäfer skäller och går till dörren. Precis som det är något utanför. Extra äckligt är detta då jag är ensam här hemma och passar henne. Pappa är i Uddevalla en sväng och jag erbjöd mig vara hemma med Dolli och Evelina såklart.
Man vet aldrig vad som befinner sig på utsidan, speciellt inte när det är bäcksvart!

Bilen blir färdig imorgon, det var en sirenlampa som hade gått sönder och han skulle beställa den så han får den imorgon. Men det innebär att jag slipper köra i mörkret hem, och det är alltid skönt. Jag hade ändå velat komma hem idag. Alltid skönt att komma hem.
Men nu ska jag bege mig åter för att underhålla en hund och en liten halvtröttis här.

Trevlig måndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0