Badtime

Något av det bästa som finns är att bada, har vi märkt. Dock den delen av processen när man ska upp är mindre skojig. Det blir såå kallt när inte längre vattnet värmer. Stackars.
I fredags badade vi här hemma ialla fall!


"Att kasta leksaker över kanten så det skvätter vatten över hela badrummet har blivit en favorit, mamma och pappa verkar reagera väldigt på detta och jag gör såklart allt för att få lite extra uppmärksamhet... Men varför pratade de så högt till mig när jag kastade ut den stora blå spannen full med vatten kan jag inte förstå?"

Busis!

Kommentarer
Postat av: Tora

Så sööt!

Jag hade också velat ha badkar, för Viggos skull.

Och ja - att gå upp ur bad och/eller dusch är inge kul alls för de små. Här skriks det för full hals! haha.



Puss&kram!

2012-01-15 @ 14:05:26
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0