Vindruvor och barnprogram

Det bästa som finns (nästan) för Evelina är vindruvor. Hon kan sitta och smaska i sig massor!
Druvor blev alltså gårdagens efterrätt till barnprogram, mysigt. Jag och Evelina hade en riktigt mor och dotter dag igår efter dagis. Vi busade och lekte från det att hon kom hem till det att hon skulle sova. När energin och tålamodet finns där så älskar vi det! Men jag tror de flesta föräldrar håller med mig när jag säger att orken inte
alltid finns, även om man vill det.














Pga. allt lek och stoj ville denna damen sova ganska tidigt igår. Hon somnade med en gång och sov hela natten.
Tack för skönhetssömnen du gav oss mitt hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0