Vårsol

Nu är jag kanske lite väl långt fram i tiden. Men vem får inte vårkänslor när solen tittar fram och värmer oss med sina allra starkaste strålar?
Tyvärr ligger jag inne på soffan idag också. Möjligtvis lite bättre. Känner att febern är borta ialla fall. Hosten håller dock i sig som en igel i min hals... Jag ska släpa mig ut en stund idag ändå. Jag vet att man inte blir sämre av lite frisk luft, det är bara att klä sig efter vädret. Som det ser ut idag kan man nästan gå med t-shirt, fast jag tror ialla fall jag tar på mig en tjockare tröja. Haha. Kanske en lite tunnare vinterjacka, halsduk och vantar. Åå så skönt det ska bli att komma ut. Ska bara hoppa in i en dusch här strax.

Jag har googlat fram fyra st bilder som får mig att tänka på våren mest. Fyra tecken på att våren är här och helt enkelt det som är bäst med våren.
Min fråga är nu, vilken av bilderna får er att mest tänka på våren? Eller vilken bild ger er mest vårkänslor?
Bild 1. Solen tittar fram mer och mer
Bild 2. Snön smälter
Bild 3. De första vårblommorna kommer
Bild 4. Man kan sitta ute och fika i vårsolen



Nu ska jag och hostan duscha.
Hoppas ni får en lika solig tisdag som vi har här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0