Vårat ställe

Idag har vi varit ute i princip från det att jag skrev tidigare idag. Efter Evelina vaknade såklart.
Vi var på "våran" restaurang och åt lite lunch/middag. Planen var att bara äta något lätt så vi kunde ha kycklingfärsen ikväll, men det är svårt att motstå den extremt goda menyn. Så vi hoppar över middagen här hemma ikväll och tar istället tacos imorgon kväll! Mys.
När vi var färdiga drog vi och köpte kaffe, sen åkte vi till "vårat ställe", vid hamnen där Evelina sprang runt och lekte "ta mig" med oss. Haha. Vi upplevde det så ialla fall. Det blir en hel del motion nu när hon börjar bli snabb i benen. Vårat lilla gryn som vi älskar så mycket.

Nu ligger hon helt utslagen i sängen och sover gott efter en heldag ute. Det har varit underbart med massa frisk luft i näsan. Man sover mycket bättre då. Talar ialla fall för mig själv när det gäller den saken.


Evelina fick smaka Kvick lunch av farmor och det var jäääättegott! Jag vill ha meeeer!


Evelina går numer runt och säger Paappaaa hela tiden. Till precis allt. Till Sally, till kuddarna ja, till och med till dammtussarna som ligger och skräpar på golvet! Haha. Så vad är mer passande än en bild på Evelina med sin pappa på en promenad?!


Bilden blev lite ljus men jag tycker den är så fin. Så livfull på något sätt! Mammas älskling.

Nu sitter vi som vanligt i soffan. Trodde BB Live visades på webben, men det gjorde den visst inte. Haha. Det är tragiskt hur beroende man bli av ett sånt program.
Det får bli annat på tv istället!

Trevlig kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0