Solglasögon

Förra året fick jag ett par jättefina solglasögon av min mamma, som hon köpte till mig när vi gick på Smögenbryggan. Åå vad jag älskade de solglasögonen. Har haft den i bilen, när jag varit ute och gått. Hela tiden då jag varit beroende av dem. De var snygga och kostade 200kr. Jag behöver inte ha något märke och jag struntar i om andra tycker de är fina eller inte. Så länge jag tycker om dem och de täcker solen så är det perfa!
Dessa solglasögonen som jag fick av mamma gick sönder för ett tag sen. Och jag behöver ett par nya! Jag måste ha ett par nya. Speciellt när jag kör bil. Hatar att sitta och kisa och sen få ont i huvudet. Så blir det alltid utan solglasögon. Så jag är på jakt efter ett par nu! Men hur ska man välja? Inte för stora, inte för smala, inte sportiga och inte runda...

 

 

Dessa två par faller mig verkligen i smak! Det understa paret är från Gucci och är absolut inget som jag kommer köpa, pga det äckliga priset. Men just form och utseende så är bägge paren helt perfekta.
Vi får se hur det blir!

(Nu hör jag inte längre ljudet från tvättmaskinen, då är det bara att lyfta arslet och sätta igång och hänga kläder.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0