Grön stång

Jag står i flera minuter, varje gång jag är ute i köket, och ser på den numer gröna gardinstången i köket! Jag är verkligen jättenöjd med resultatet. Det kan helt klart bli dagens tips till er alla som tycker att gardinstången är tråkig eller som jag, vill dölja något på den. Här får ni se de utlovade bilderna på min lilla uppfinning. Haha.




Har ni tänkt på att de senaste inläggen handlat mycket om gardiner och tillbehör? Haha. Inredning och pynt till hemmet står mig väldigt nära hjärtat och jag älskar att ha det fint runt omkring mig. Varje grej som sätts upp/görs här hemma, är ett steg närmare det perfekta!

Nu blir det mys i soffan (som hela dagen har bestått av ioch för sig)!
Trevlig kväll på er finisar. Kram.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Men åh vad fint det blev!! Vad duktig du är :D



På bättringsvägen? Hoppas att vi kan ses nästa vecka :D



Puss & Kram

2012-02-24 @ 09:43:45
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0