Flash back

Åå så skönt det var att simma tidigare idag. Jag gjorde det mycket under året som aupair, så det var en riktig flash back från då! Känner mig riktigt taggad för att börja träna på allvar nu. Speciellt när jag får träna med Göran. Då pushar vi liksom varandra. Dessutom så slipper man vara ensam och har någon att prata med när man känner för det.
Tänk att man kan vara så fruktansvärt förälskad i någon. Samtidigt som han är min livskamrat så är han min bästa vän. Att kunna prata om allt är viktigt, och det känner jag verkligen att vi kan. Är oerhört tacksam för det liv jag har med min familj. Att just jag fick detta. Oändlig tacksamhet kan man verkligen kalla det!

Kommer ni ihåg häromdagen då jag sa att jag skulle montera Evelinas hyllor på hennes rum? (Det blev faktiskt gjort!) Eller hyllor och hyllor, det är lite svårt att förklara, men när jag visar er bilder kanske det blir lättare att förstå!


Nu har lillskruttan bättre översikt över sina leksaker och kan riva ut precis det hon vill leka med just då!

Här sitter vi och sjunger/biter i den nya leksaken. En mic som ekar när man pratar/skriker/sjunger i den. 20kr på Europris. Uppskattat till 100!

Det ekar till och med när man slår på den...

Nu blir det lite slappande i soffan efter en god middag. Bacon och ostinlindad kycklingfileé med gräddsås och ris till. För min del blev det gurkstänger. Mumma!
(Halv åtta hos mig, Sveriges Värsta bilförare och Biggest looser. Tacka vet jag svenska tv4!)

Trevlig kväll <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken bra förvaringsgrej. :-)

2012-02-02 @ 20:42:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0